Spoločensky zodpovední

Ako lídri na trhu s reklamnými predmetmi* cítime spoločenskú zodpovednosť za to, akým smerom sa naše odvetvie uberá. Spoločenská zodpovednosť v našom ponímaní znamená byť zodpovední voči budúcim generáciám a eliminovať, alebo aspoň znížiť dopad, ktorý reklamné predmety môžu mať na stav životného prostredia.

Ako sa dá byť ekologický pri predaji reklamných predmetov? 

Toto je pre nás základná otázka a nie je na ňu jednoduchá odpoveď. Otázka generuje hneď niekoľko odpovedí, ktoré spĺňajú pojem ekológia len čiastočne. Rozmeňme si preto odpoveď na niekoľko častí.

Výber reklamných predmetov

Základnou mantrou pre udržateľnosť životného prostredia je nevytvárať odpad. Preto máme v našej spoločnosti skvelých obchodníkov, ktorí poradia pri výbere vhodných reklamných predmetov. Jednoduchým príkladom môže byť to, že bezpečnostnú vestu skôr ocení stavbár, ako medecínsky reprezentant. USB kľúč ocení programátor viac, ako reštaurácie ktorým dodávate nápoje. Preto naši obchodníci skúmajú, akej cieľovej skupine je daný predmet určený, aby reklamný predmet priniesol úžitok. Plní si teda úlohu dvakrát. Nielen ako reklamný nosič, ale aj ako praktický predmet, ktorý bude svojmu majiteľovi dlho a spoľahlivo slúžiť. 

Použité materiály

Predmety na tejto stránke sú ekologickými, alebo ekologickejšími variantami bežných reklamných predmetov. Napríklad, predmety ako korková podložka, alebo zápisník sú vyrábané z obnoviteľných zdrojov. V prípade zápisníku dokonca môže ísť aj o už recyklovaný materiál, čo ešte viac podtrhuje jeho ekologický rozmer.

Na druhú stranu sú tu predmety, ktoré vo svojom zložení z časti nahrádzajú bežne používané materiály. Tu ako príklad poslúži pohár, ktorý nahrádza polovicu plastu druhou polovicou z bambusu a zároveň nestráca nič na pôvodných vlastnostiach predmetu. Je teda ekologickejšou variantou k plastovému poháru. Podobný prípad je powerbanka, ktorá nahrádza plastový kryt, krytom z bambusu. Jednoducho tam, kde sa predtým použil plast, použila sa ekologickejšia alternatíva v podobe trvácneho, ale obnoviteľného a rozložiteľného materiálu v podobe bambusu. 

Treťou variáciou môže byť predmet, ktorý je síce z plastu, ale daný plast je recyklovaný a recyklovateľný so skvelými parametrami životnosti. Dlhá životnosť predmetu tým pádom zaručí jeho minimálny dopad na životné prostredie. Príkladom nech sú odolné a znovupoužiteľné plastové fľaše, ktoré nahrádzajú bežné plastové fľaše v ktorých kupujeme chladené nápoje, či vodu.

Reklamnými predmetmi to nekončí

Dôležitou súčasťou našej firemnej kultúry sa stalo triedenie odpadov. Táto činnosť by mala byť základom v každej firme a to nie len na úrovni triedenia papiera a plastov, ale tak isto aj s nakladaním s elektronickým odpadom. Začať môžete aj s malou nádobkou na použité baterky a uvidíte, že sa naplní skôr, ako by ste povedali. Keď chcete, aby ľudia vo vašej kancelárii triedili odpad, treba ich informovať a dať im možnosť robiť to správne.

Tiež treba poznať svojho lokálneho spracovateľa odpadu a prispôsobiť sa jeho požiadavkám na separovanie odpadu. Podmienky sa totiž môžu trochu líšiť mesto od mesta. Dôležité je vedieť, že nie všetko sa dá hodiť do kontajnera a niektoré typy odpadov patria priamo na zberný dvor.

Spoločný cieľ

Musíme si uvedomiť, že planétu máme len jednu (zatiaľ) a tomu prispôsobiť aj svoje správanie. My dúfame, že prispejeme našou troškou k zmene, na ktorej konci bude zdravá planéta. Snažme sa a držme si palce.

 

 

*Spoločnosť Sketch, s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 26 rokov a na svojich webstránkach ponúka viac ako 60 tisíc reklamných predmetov.

Radi Vám poradíme a vyberieme pre Vás
ten najekologickejší produkt.

ekologicke produkty adresa Ružomberská 6, Bratislava

Napíšte nám!

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov podľa §38 zákona GDPR.

Ďakujeme
za Váš dopyt

V čo najkratšom čase Vás budeme kontaktovať.

Chyba

Niekde nastala chyba. Prosím obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu.

Odoberajte naše novinky!

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov podľa §38 zákona GDPR.

Ďakujeme
za Váš e-mail

Chyba

Niekde nastala chyba. Prosím obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu.